Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the astra-addon domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /sites/schiedel-ukraina.com.ua/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpmbytplayer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /sites/schiedel-ukraina.com.ua/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the loginizer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /sites/schiedel-ukraina.com.ua/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /sites/schiedel-ukraina.com.ua/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Функцію _load_textdomain_just_in_time було викликано неправильно. Translation loading for the astra domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Будь ласка, перегляньте Виправлення помилок у WordPress для більш детальної інформації. (Це повідомлення додане у версії 6.7.0.) in /sites/schiedel-ukraina.com.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
ПРО КОМПАНІЮ - Керамічні димарі Schiedel

Робочий час:
9:00 – 19:00 без вихідних*
*Відвантаження товару:
Пн. – Пт.: 9:00 – 17:00

Робочий час: 9:00 - 19:00 без вихідних*
*Відвантаження товару:
Пн. - Пт.: 9:00 - 17:00

Про компанію SCHIEDEL

Німецька компанія SCHIEDEL є виробником №1 керамічних димохідних систем у світі. Щорічно компанія SCHIEDEL виробляє 3000 кілометрів димохідних та вентиляційних систем та має у своєму штаті понад 1200 співробітників. Щорічний оборот компанії перевищує 200 млн євро.

Володіючи більш ніж 75-річним досвідом та лідерством у галузі технологій, компанія SCHIEDEL забезпечує високоякісні, надійні та інноваційні рішення щодо димовідведення та вентиляції для житлових та нежитлових будівель та споруд.

Завдяки розробкам та конструктивним рішенням фахівців компанії, керамічні димохідні системи SCHIEDEL є найбезпечнішими у світі. Протягом кількох десятиліть беззаперечним лідером продажів для приватного домобудівництва стала не тільки керамічна димаря SCHIEDEL UNI, а й система природної вентиляції SCHIEDEL VENT.

Головна мета компанії SCHIEDEL – комфорт, безпека та надійність. Без перебільшення можна стверджувати, що за 75 років інженерами та конструкторами компанії було розроблено унікальні рішення, які дали новий виток розвитку у всій сфері виробництва систем димовидалення. Висока планка якості, яку стільки років утримує компанія SCHIEDEL, позитивно впливає на впровадження та розробку інновацій виробниками у всьому світі.

Для виробництва керамічних димарів і компонентів систем SCHIEDEL UNI, SCHIEDEL KERASTAR, SCHIEDEL QUADRO, а також SCHIEDEL KERANOVA використовується найякісніше та інноваційне обладнання. Використання нововведень та сучасних технологій дозволяє компанії SCHIEDEL не лише багато років залишатися лідером ринку, а й постійно вдосконалювати лінійку класичних продуктів та розробляти нові.

Догори